Dag 22,23,24&25

25 februari 2017 - Tambon Ao Nang, Thailand

Goedenmorgen,

We hadden eigenlijk een hele planning staan voor krabi, maar nu we hier aangekomen zijn, hebben we er eigenlijk niet zoveel zin in dus, hebben we besloten om de laatste dagen in Thailand extra te gaan genieten en te relaxen :-)

Dag 22
Vandaag met de boot naar krabi gegaan..Oversteek duurde gelukkig maar 2uur, dus was zo voorbij..Bij aankomst taxi gepakt naar het hotel..Onderweg nog een scooter ongelukje gezien met een Thai,waarop matthijs zei: Oh, het kan hun dus ook overkomen..Uhm ja, helaas wel..Het was een harde klap,maar gelukkig leefde hij nog wel..(ik heb het nu niet meer zo op thaise scooters)
Aangekomen bij het hotel zijn we eerst weer even een rondje gaan lopen en hebben wat gegeten..

Dag 23
Kom schat, we gaan even naar het strand..Jeetje,wat was dat warm..Het gekke is dat de weersverwachting op internet aangeeft heel de dag regen en onweer, tot nu toe niks van mee gekregen..We zijn na onze strandwandeling terug gegaan naar het hotel en lkkr bij het zwembad gaan liggen..En, rond half 5 begon het inderdaad met onweren en regenen..Maar de temperatuur is nog steeds aan de hoge kant..

Dag 24
Daar liggen we weer hoor, aan het zwembad :-)
We gaan vanavond naar een kickbox gala..Voor deze speciale gelegenheid heeft matthijs zich een nieuwe coupe aan laten meten..We zijn naar een thaise Yentl geweest ;-)
Voor 5 Euro 40 heeft hij een coupe kort..Hij moet er nog heel erg aan wennen..Ik vind 'm nog steeds mijn knappe moppie..We zijn om half 9 opgehaald door de taxi en werden afgezet bij het restaurant voor de arena..Hier kregen we een soort van steengrill/bbq/wok achtig ding waarmee je vlees en groenten kon klaar maken..We vonden het maar niks haha
Op dat gebied ben ik dan weer veelste kieskeurig en dan komt het 'wat de boer niet kent,dat vreet ie niet' naar boven..Maar agh, hoort bij ons avontuur ;-)
9.00 begon de eerst partij van de 8
We hadden al te horen gekregen dat de deelnemers oplopen qua leeftijd en gewicht, dus dit waren ukkies van 7jaar..Maar man,wat kunnen die vechten..Bijna alle partijen waren na 2 rondes klaar, de ene na de andere werd Knock-out geslagen..Ik heb wat gefilmd..We vonden het super leuk..We stonden na 1.5uur weer buiten, het ging aan de lopende band de gevechten..

Dag 25
We hebben ons favoriete plek weer opgezocht 'het zwembad'
Vandaag laatste dag in Krabi vanavond gaan we nog even naar de night market en dan zit het er al bijna op..Morgen ochtend vliegen we 9.20 richting bangkok om vanaf daar maandag naar huis te vliegen..
We hebben al even gekeken op de kaart waar het hotel ligt en waar koh san road is en dat ligt niet zover uit elkaar, dus misschien sluiten we onze laatste avond in Thailand wel af waar we hem zijn begonnen..

Dikke kusssssss

1. Aad Klerk:
    25 februari 2017
    Nog even genieten. En jeetje Thijs..... wat zal jij het koud krijgen in Nederland. We zijn nieuwsgierig naar alle verhalen en vinden het fijn als jullie weer thuis zijn. Veel plezier nog en een goede reis naar huis. Love you. Ma en Pa