Dag 16
19 februari 2017 - Tambon Sala Dan, Thailand
Hallo allemaal..
Dag 16
Vandaag hebben we relaxt in de schaduw voor ons huisje gezeten, af en toe een duik en weer terug..Het weer is hier beter dan op koh phangan, maar ik denk dat we daar gewoon pech hebben gehad qua weer..Het is hier op de dag 32 graden, met gelukkig een lekker windje..
We zijn in de avond naar het strand gegaan en hebben daar genoten van de cocktails en de Super hete curry met rijst..Ik ben wel wat gewend, maar dit was Heftig.!!! Matthijs zat heerlijk te smullen en heeft daarna die van mij nog opgegeten..Bij mij kwamen ondertussen de vlammen uit mijn oren..
Dag 17
Vandaag hebben we een auto gehuurd.!! Een auto voelt voor ons wat vertrouwder dan een scooter ;-)
Het is een twingo automaat, welke serie het is weet ik niet,maar ik vond m luxe, je moest hem met een start knop starten..Moet je niet de sleutel vergeten als je uitstapt,want hij vergrendeld ook automatische..
We gaan het eiland verkennen, we hebben van Edwin en Rachelle de tip gekregen om eens te gaan kijken naar het National park van koh lanta..
Dit is een park aan het eind van het eiland met een mooi strand en een uitzichtpunt over de baai..De reis er naar toe was al erg leuk en mooi, 2 keer gestopt om van het uitzicht te genieten en even wat te drinken..
Het park was erg leuk, mooi strand en er liepen apen rond, dus je moest wel goed uitkijken voor je tas..
Dag 18
Vandaag zijn we de 4 eilanden tour gaan doen (ook een tip van Ed en rachell) we werden opgehaald bij het hotel en naar de haven gebracht,daar gingen we mee met de boot naar de eilanden..Het eerste eiland was een uur varen, daar aangekomen mochten we gaan snorkelen..Na het snorkelen zijn we door gevaren naar de Cave, hier moesten we 80m onder de Cave door zwemmen, het stond een beetje raar omschreven in de brochure dus wij waren al bang dat het onder water moest zijn hahaha Maar gelukkig niet..Na de tocht kwamen we aan op het binnenplaatsje van de Cave, heel mooi en hoog met allemaal bomen die tegen de wand aan groeide, ik vond t alleen jammer van die 100 Chinezen die er ook waren..Je kan zal maar zeggen niet alleen met de Cave op de foto, want er staat er altijd wel een Chinees bij ;-)
Na deze toch nog 1 keer wezen snorkelen en daarna wezen lunchen aan het strand..Leuk om mee gemaakt te hebben en wat te gezien hebben van de 4 eilanden..
Dag 19
Om 12uur moeten we de kamer uit en worden we om 12.30 opgehaald om naar Phi Phi te gaan, daar verblijven we een dagen..Onwijs veel zin in..
Dag 16
Vandaag hebben we relaxt in de schaduw voor ons huisje gezeten, af en toe een duik en weer terug..Het weer is hier beter dan op koh phangan, maar ik denk dat we daar gewoon pech hebben gehad qua weer..Het is hier op de dag 32 graden, met gelukkig een lekker windje..
We zijn in de avond naar het strand gegaan en hebben daar genoten van de cocktails en de Super hete curry met rijst..Ik ben wel wat gewend, maar dit was Heftig.!!! Matthijs zat heerlijk te smullen en heeft daarna die van mij nog opgegeten..Bij mij kwamen ondertussen de vlammen uit mijn oren..
Dag 17
Vandaag hebben we een auto gehuurd.!! Een auto voelt voor ons wat vertrouwder dan een scooter ;-)
Het is een twingo automaat, welke serie het is weet ik niet,maar ik vond m luxe, je moest hem met een start knop starten..Moet je niet de sleutel vergeten als je uitstapt,want hij vergrendeld ook automatische..
We gaan het eiland verkennen, we hebben van Edwin en Rachelle de tip gekregen om eens te gaan kijken naar het National park van koh lanta..
Dit is een park aan het eind van het eiland met een mooi strand en een uitzichtpunt over de baai..De reis er naar toe was al erg leuk en mooi, 2 keer gestopt om van het uitzicht te genieten en even wat te drinken..
Het park was erg leuk, mooi strand en er liepen apen rond, dus je moest wel goed uitkijken voor je tas..
Dag 18
Vandaag zijn we de 4 eilanden tour gaan doen (ook een tip van Ed en rachell) we werden opgehaald bij het hotel en naar de haven gebracht,daar gingen we mee met de boot naar de eilanden..Het eerste eiland was een uur varen, daar aangekomen mochten we gaan snorkelen..Na het snorkelen zijn we door gevaren naar de Cave, hier moesten we 80m onder de Cave door zwemmen, het stond een beetje raar omschreven in de brochure dus wij waren al bang dat het onder water moest zijn hahaha Maar gelukkig niet..Na de tocht kwamen we aan op het binnenplaatsje van de Cave, heel mooi en hoog met allemaal bomen die tegen de wand aan groeide, ik vond t alleen jammer van die 100 Chinezen die er ook waren..Je kan zal maar zeggen niet alleen met de Cave op de foto, want er staat er altijd wel een Chinees bij ;-)
Na deze toch nog 1 keer wezen snorkelen en daarna wezen lunchen aan het strand..Leuk om mee gemaakt te hebben en wat te gezien hebben van de 4 eilanden..
Dag 19
Om 12uur moeten we de kamer uit en worden we om 12.30 opgehaald om naar Phi Phi te gaan, daar verblijven we een dagen..Onwijs veel zin in..
Foto’s
2 Reacties
-
Wendy:19 februari 2017Wat een mooie foto's weer en wat fijn dat jullie het naar jullie zin hebben. Aan de foto's te zien is Matthijs zn lip weer orde haha
-
Daisy krukkert:20 februari 2017leuke verhalen en super foto's. Geniet ervan!
