Dag 19,20 en 21

21 februari 2017 - Tambon Ao Nang, Thailand

Hallo allemaal,

Dag 19
Vandaag met de boot van koh lanta naar Phi Phi gegaan,dit word ons laatste eiland van de vakantie..
Bootreis was aangenaam,duurde gelukkig ook niet zo lang..Aangekomen op phi phi gingen we opzoek naar ons hotel..Het eiland is niet zo groot,dus konden het (met een klein beetje hulp) zo vinden..We hebben weer een huisje, het ziet er klein maar fijn uit alleen de badkamer is een beetje smoessig,maar agh we zijn hier maar 3 nachten..Plus punt is wel het bed,in koh lanta lagen we op beton en dit voelt beter aan..We gaan gelijk op pad,beetje de boel verkennen nu het nog licht is..We hebben wat gegeten en gedronken aan het strand en matthijs heeft nog een duik genomen in het zwembad wat bij het restaurant hoort..Het zonnetje schijnt hier goed, temperatuur ligt hier op de dag zo rond de 32 graden..In de avond wat wezen drinken in een tentje bij het strand,ze hadden hier op elke tafel een spelletje staan..We hebben eerst Yenga gespeeld en daarna zoals matthijs het in het engels zegt 'Four on the row'..Waar ik (by the way)een hekel aan heb,omdat ik elke keer verlies..Er werd een vuur show gegeven op het strand en daarna zijn we naar de andere kant geweest omdat het daar meer feestjes worden gegeven..Was wel even leuk..Veel jonge mensen (voel me zo oud als ik dit zeg,maar het is zo haha)

Dag 20
Vandaag gaan we niks doen..Meestal doen we dat na een dag reizen..Gisteren kwamen we een stukje strand tegen met palmbomen, mooi plekje om te gaan zitten in de schaduw..Naast ons kwam een Nl stel zitten en we raakte al snel aan de praat..We wilde eigenlijk maar even 2uurtjes aan het strand gaan zitten om daarna de excursies te gaan boeken, maar het was zo gezellig dat we tot half 6 gebleven zijn..We hebben daarna afgesproken om samen wat te gaan eten en drinken..Na het eten zijn we wat gaan drinken bij het tentje van de dag ervoor (met die spelletjes)
Raymond wilde wel graag met Matthijs '4 op een rij' spelen, dat heeft die jongen geweten..Hij werd genadeloos ingemaakt door matthijs. En matthijs vond dat alleen maar prachtig natuurlijk..

Dag 21
Vandaag een longtail boot gehuurd met zn 2tjes..Die heeft ons naar het beroemde Maya Beach gebracht..We gingen vroeg in de ochtend,want dan zijn er nog niet zoveel toeristen..Rondje Maya gedaan en daarna gevraagd of kapitein nog wat plekjes wist..Hij bracht ons naar een strandje waar we inderdaad met heel weinig toeristen waren,er was namelijk maar 1 boot met 2 meiden erop, PERFECT.!! Dit strandje was prachtig..Daarna nog monkey eiland en toen waren de 3uurtjes alweer om..
Heerlijk dat we onze eigen boot hadden en op niemand hoefde te wachten ;-)

Ik wilde heel graag naar de vieuwpoint gaan om daar te kijken naar de zonsondergang..We waren 1.5km naar boven gelopen 10% berg op tot matthijs het bordje zag met daarop nog 2km..Ja, daaaaagggg zeg die, ik loop hartstikke leeg hier op die berg en we zijn er nog niet..Dus we zijn mokkend (nou,ik dan) weer naar beneden gelopen..Geen vieuwpoint gezien,dan maar aan de pizza..

Vanavond gaat alweer de laatste avond in op Phi Phi..Morgen vertrek de boot om 10.30 richting Krabi...

Dikke kusssss

Owh en ik moet nog even wat rechtzetten..We hebben geen twingo gehuurd op koh lanta maar een Swift (kleinigheidje)
En als jullie misschien van de afgelopen 2 blogs dachten, wat een raar einde, dat klopt: ik drukte verkeerd en het verhaal werd verzonden Oeppsiee :-)

1. Aad Klerk:
    21 februari 2017
    Hey moppies, ik miste jullie reisverhalen al. Ziet er goed uit. En jullie ook. Veel liefs van hier, dikke kus. Ma en Pa
  2. Jolanda:
    21 februari 2017
    Owww wat heerlijk om dit te lezen en die leuke en mooie foto's te zien .... ik kijk er echt naar uit om jullie blog te lezen ;-) geniet nog van jullie avontuur xxx