Dag 12

13 februari 2017 - Tambon Ban Tai, Thailand

Goedenmorgen,

Oh oh oh wat een avond.!!! WAT EEN AVOND.!!!
Fullmoon party koh phangan 2017
Eentje om niet meer te vergeten..

We wilde eerst nog even slapen voor dat we naar de party zouden gaan, maar dat is niet echt gelukt..Dus besloten om ons maar klaar te gaan maken voor de avond..Kleertjes netjes,haartjes strak gestreken en gaan met die banaan..
We konden met een groep mee met de watertaxi, 12 man totaal..Een paar engelse en 4 mannelijke belgen..
De zee was op z'n zachts gezegd best ruig..Dus lifejacket aan en haar in een staart..De eerste de beste golf, Zo over mijn mooie haartjes heen, daaaaaagggg kapsel..

Veilig aangekomen aan land, stapte we zo de party binnen, wat een mensen massa, overal bucket tentjes en je kon je laten sminken met black light verf..We hebben zelfs de brandende springtouw gezien Ed ;-)
We hebben ons aangesloten bij de Belgen,wat super gezellig was..Na wat gedanst en gedronken te hebben, vroegen onze Belgische vrienden ons mee naar een feestje vlakbij ons hotel..Matthijs wilde eigenlijk nog blijven, maar omdat de zee best ruig was (en wij niet weten wanneer de 1ste volgende boot weer zou gaan)besloten we om gezamenlijk een taxiboot te nemen..Er lag er tenslotte maar 1 aan het strand..Na lang onderhandelen (ze wilde voor 8 man 11.000 bath hebben, dat hebben wij betaald voor 4 nachten in het hotel,Koekoek) hebben wij nee gezegd..We gingen opzoek naar een taxi..Taxi gevonden, betaald en daar gingen we..Alleen die thaise pieeeepp zette ons af op een weg bij een andere taxi en zei dat we over moesten stappen, wij natuurlijk gedaan, thaise chick rijd weg en die man zegt dat wordt dan nog 4000bath :-O (en we hadden er al 5000 betaald)

(1000bath is Ongeveer 27euro)

Wij uitgestapt en zijn gaan lopen..We dachten dat we in de buurt zaten,maar dat was dus niet zo.!!! Na een uur lopen hebben we een andere taxichauffeur gevonden en hij was zo vriendelijk om ons mee te nemen voor een klein prijsje ;-)
Want, bijna elke chauffeur die wij vroegen om ons naar ons hotel te brengen, zei nee of verwees ons naar de taxiboot..En nu snap ik ook waarom..Affijn, de vriendelijke chauffeur had al een wagentje volgeladen met mensen, maar daar konden wij 6e wel bij..uhhmmmm, daar zaten we dan, 2 voorin de auto en de overige 4 achterin bij de andere 5 passagiers..Ik en een Belg, zaten op de achterlaadklep van de pick-up (mooie bak,maar dat zat niet comfortabel)De Duitse medepassagier zei, hou je vast we gaan offroad...Te Bizar.!!! Nu snap ik waarom ze:
1 veelste veel vragen voor een ritje naar Pariya hotel
of
2 dat ze zeggen Taxiboot
Dit zouden wij Nl niet doen haha
Na de rit (ondertussen 3uur later) werden wij afgezet bij het feestje waar onze Belgische vrienden het over hadden..Iets van een Rave party, waar mensen tot de zonsopgang lekker aan t dansen waren..
Moe van ons grote avontuur zijn wij om 6uur naar het hotel gegaan..Hebben ons opgefrist en hebben om 7uur nog even het ontbijt mee gepikt..
Ik hoop dat we vanmiddag van de zon kunnen gaan genieten, want die was er de afgelopen 2 dagen niet..We gaan t zien..

Dikke kus xxxx