Dag 10 en 11

12 februari 2017 - Tambon Ban Tai, Thailand

Goedenmorgen,

Vrijdag was een lange dag..We vertrokken van Pai naar Chiang Mai om daar de vliegtuig te nemen naar Koh Samui om daar weer een boot te pakken naar koh phangan het eiland van de fullmoon party...
6uur op om om 7uur de mini-vane te pakken richting Chiang Mai..Daar aangekomen rond 10.45 konden we ons nog even vermaken voordat we aan board konden van het vliegtuig, deze vertrok om 12.45..De vlucht ging goed, het is een soort van opstijgen en landen want je doet er maar 1.30 uur over..Aangekomen op t vliegveld konden we gelijk een taxi en de boot regelen voor Koh Phangan..Er gingen 2 volle boten richting Koh Phangan, denk dat er veel mensen er heen gaan voor de fullmoon party :-)
(Word een gezellige boel)
We kwamen aan op t eiland en dachten we gaan wel even opzoek naar een taxi die ons naar het hotel wil brengen..Eindelijk 1 gevonden, zegt de meneer dat we er alleen maar komen met een watertaxi, (ons hotel ligt in een andere baai,waar je alleen met de watertaxi komt) wij opzoek naar de watertaxi, intussen waren al de mensen van de boot al weg, dus de meneer vertelde hoe meer mensen er op de taxi stappen hoe goedkoper het wordt om naar het hotel gebracht te worden..We waren nog maar met z'n 2e..Dus ja,even de hoofdprijs betaald helaas..Moesten idd nog even varen voor ons hotel,maar wel super gaaf om aan tekomen op een soort privé strand..Het was 17.30 toen we ons hotel in stapte..

Gister ochtend begonnen we ons ontbijt aan het strand..Na het ontbijt even een stukje over het strand gelopen en daarna hebben we aan het zwembad gelegen..Het waaide al best hard en het was een beetje bewolkt, we hadden gehoopt dat het over zou waaien maar helaas..In de middag begon het, jammer genoeg te regenen en dit heeft tot ongeveer 8uur geduurd..

Vandaag poging 2 aan het strand/zwembad en vanavond de fullmoon party....