Dag 8 en 9

9 februari 2017 - Tambon Wiang Tai, Thailand

Hallo hallo...

Ik heb de telefoon maar even afgekoppeld, voordat de receptie weer gaat bellen ;-) Want we ontbijten beneden in t dorp (ontbijt is hier niet veel bijzonders,helaas)
We gaan weer naar dat leuke tentje met de bloemen..
Na het ontbijt lopen we even door de straat opzoek naar een excursie tent, we hebben er 1 gevonden waar we 4 dingen gaan bezoeken..We wilde eerst een auto gaan huren, maar we kwamen er achter dat zo'n excursie met zn 2tjes goedkoper is..Dus waarom moeilijk doen als het makkelijk kan..We gaan morgen de: Lod Cave, Hot spring, Waterfall en de Pai Canyon bezoeken en dat voor totaal €26euro...
De rest van de dag hebben we weer aan ons privé zwembad gelegen...

Vandaag zijn we op pad geweest..Werden vanmorgen als eerste opgehaald, we zijn totaal met 12 man op pad geweest..We begonnen in de Lod Cave, wat was dat een eind rijden zeg..Berg op,berg af en toen nog een heel stuk op een weggetje waar je niet zo makkelijk met zn 2e tegelijk langs kon..Maar agh, we hebben het gered..Lod Cave was groot en mooi, vooral het stukje met de bamboe vlot was mijn favoriet..Daarna door naar Hot Springs, dit zijn 3 pools met warm water, water wat uit de berg komt,dus natuurlijk verwarmd is..Ik vond het iets tegen vallen omdat de jongen uit Almere vertelde, dat het zo warm was dat je er een ei in kon koken..Maar dat was bij deze niet, nu schijnt er meerdere Hot Springs te zijn op Pai..We waren gewoon bij een andere ;-)
Daarna naar de Waterfall geweest, wat mooi was en daarna door naar de Pai Canyon, leuk maar erg druk..Iedereen komt hier kijken naar de zonsondergang..Wat wij niet hebben gezien,omdat we optijd terug moesten zijn bij de bus..
Dit was een leuke dag, ben blij dat we dit gedaan hebben..Pai is erg relaxt, veel hippies (die geen bh kenne of ook die meisjes hebben vakantie) en veel backpackers..Elke avond gezellig gegeten op de Walking Street en veel gezwommen in onze privé zwembad..
Morgen ochtend vertrekken we vroeg 06.30 om met de mini-vane weer terug gebracht te worden naar chiang mai, want vanaf daar vliegen we naar Koh samui...Op naar de eilanden...