Dag 6 en 7

7 februari 2017 - Tambon Wiang Nuea, Thailand

Hallo hallo,

Gisteren werden we voor het eerst uit bed gebeld :-O
Het was de receptie, met de vraag of we nog kwamen ontbijten (koekoek)
Deze keer hebben we overgeslagen en zijn we in het dorp wezen eten..
Na een klein ontbijten zijn we ze Walking Street afgelopen opzoek naar het winkeltje waar ze, de avond daarvoor buiten stonden met heeeeeel veel gebakjes..Daar wilde we natuurlijk wel wat van proeven..Daar aangekomen werden we blij verrast door de inrichting en het gebak natuurlijk..Eindelijk eens lekkere stoelen om op te zitten, want dat kennen ze hier niet in Thailand, lekkere stoelen..
In de middag zijn we bij het zwembad gaan zitten..Even een chill dag..

Voor vandaag hebben we 2 scooters gehuurd voor 2 dagen..Hier waren we weer snel klaar mee, want schrik niet..
Brokkenpiloot matthijs heeft t asfalt een aaitje gegeven..Een bochtje,beetje zand en een markeer streep zijn geen goede combinaties ..Hij glee zo met zn scooter onderuit..Gelukkig niet hard en het ging een beetje lullig,maar het was wel zo gebeurd..De schaden valt gelukkig mee,maar we zijn rechts omgekeerd uhm links hier in Thailand en zo terug naar t hotel..
Wij houden het dus gewoon bij auto's of een quad in het vervolg...

We gaan even kijken of we een auto kunnen huren hier, want er zijn zulke mooie plekjes op Pai, dat moeten we bekijken..

Oh p.s matthijs zag er al bad ass uit, nu helmaal...